korzystania z usług Nice Code sp. z o.o. świadczonych za pośrednictwem strony internetowej www.plan-diety.pl
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.plan-diety.pl prowadzony jest przez Nice Code spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Irzykowskiego 3/40, 42-200 Częstochowa, KRS: 0000946187, NIP: 9492252685, REGON: 520962788, adres e-mail: biuro@plan-diety.pl.
2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną materiałów elektronicznych za pośrednictwem Internetu na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3 .Sklep działa na zasadach określonych w Regulaminie.
4. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, a także z wymaganiami technicznymi poszczególnych produktów.
5. Rozpoczęcie korzystania ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu przez Klienta.
§2 Definicje
1. Sprzedawca/Usługodawca - Nice Code spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Irzykowskiego 3/40, 42-200 Częstochowa, KRS: 0000946187, NIP: 9492252685, REGON: 520962788, adres e-mail: biuro@plan-diety.pl.
2. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę/Usługodawcę pod adresem internetowym plan-diety.pl.
3. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
4. Klient - każdy podmiot tj. konsument lub przedsiębiorca dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
5. Konsument – osobę fizyczną dokonującą z Sprzedawca/Usługodawca będącym przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
6. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
7. Konto – konto klienta w Sklepie, w którym są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
8. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
11. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej
12. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa/treść cyfrowa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, w tym:
a) Plan dietetyczny – plik zapisany w formacie PDF, zawierający dietę zgodną z opisem umieszczonym na sklepie,
b) Indywidulany Plan dietetyczny – plik zapisany w formacie PDF, zawierający plan dietetyczny przygotowany według wytycznych klienta,
c) Konsultacje on-line – rozmowa z klientem realizowana za pośrednictwem programu do wideo konferencji przez dietetyka działającego z ramienia Sprzedawcy, celem przygotowania indywidualnego planu dietetycznego.
13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
14. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
15. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@plan-diety.pl
- Siedziba Sprzedawcy: Nice Code spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Irzykowskiego 3/40, 42-200 Częstochowa
- Numer telefonu Sprzedawcy: 518 182 233
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 60 1050 1142 1000 0090 8149 9288
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym paragrafie. - Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.
§ 4 Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i standardową przeglądarką internetową (np. komputer, tablet),
- standardowy system operacyjny,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program FlashPlayer.
- Do korzystania z produktów sklepu wymagane jest:
- Acrobat Reader lub
- Google Chrome z wsparciem PDF lub
- Firefox z wsparciem PDF lub
- Inny program obsługujący format pliku PDF
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta, a także z innych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane koniecznością przeprowadzenia prac technicznych.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji, podając dane niezbędne do założenia Konta tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefon, adres poczty elektronicznej (e-mail). Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
Formularzu rejestracji. - Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres wskazany w § 3. - Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu żądania, o którym mowa w ust. 3 usunie konto klienta.
§ 7 Zasady składania zamówienia
- Klient ma prawo złożyć zamówienie będąc zalogowanym w sklepie lub bez logowania.
- W celu złożenia zamówienia będąc zarejestrowanym i zalogowanym na sklepie należy:
- zalogować się do sklepu,
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny),
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” i następnie potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail na podany przez siebie adres poczty elektronicznej.
- W celu złożenia zamówienia bez rejestracji i logowania należy:
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny),
- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia tj. Imienia, Nazwiska, adresu zamieszkania, adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz wpisać dane faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” i następnie potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail na podany przez siebie adres poczty elektronicznej.
§ 9 Zawarcie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta stosownej wiadomości e-mail, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust 3, pomiędzy sprzedawcą, a klientem zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
- Wraz z wiadomością e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia Sprzedawca w załączeniu prześle do klienta dokument potwierdzający transakcję tj. rachunek lub fakturę, w zależności od tego co jest wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- W przypadku, gdy Sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia faktury, a Klient sobie tego życzy, należy zgłosić chęć otrzymania faktury w formularzu zamówienia.
§ 10 Wykonanie umowy sprzedaży
- Z chwilą zawarcia umowy sprzedaży klient zobowiązany jest do uregulowania płatności w terminie podanym przy ofercie produktu.
- Po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za produkt, przez co rozumie się uznanie wpłaty na rachunku bankowym sprzedawcy, rozpoczyna się termin dostarczenia produktu lub usługi do klienta.
- W przypadku zamówienia kilku produktów, które posiadają różne terminy dostawy, za termin dostawy uznaje się termin najdłuższy.
- Brak dokonania płatności przez klienta w terminie skutkuje anulacją zamówienia i rozwiązaniem umowy sprzedaży.
- Dostawa produktu do klienta następuje w terminie wskazanym w opisie danego produktu, z uwzględnieniem ust. 3 i w zależności, czy zamówienie zostało złożone po zalogowaniu zgodnie z § 7 ust. 2 lub bez logowania zgodnie z § 7 ust 3 polega ona na:
- udostępnieniu na sklepie pliku pdf, który klient może pobrać – w przypadku dokonania zakupu po zalogowaniu,
- udostępnieniu na sklepie linku do przeprowadzenie konsultacji online – w przypadku dokonania zakupu po zalogowaniu,
- przesłaniu na adres poczty elektronicznej podanej przez klienta pliku pdf, który klient może pobrać – w przypadku dokonania zakupu bez logowania,
- przesłanie na adres poczty elektronicznej podanej przez klienta linku do przeprowadzania konsultacji online – w przypadku dokonania zakupu bez logowania.
- Wraz z udostępnieniem pliku/linku lub przesłaniem pliku/linku zgodnie z ust. 5 umowę uważa się za w całości wykonaną.
§ 11 Płatności
- Sprzedawca umożliwia klientowi dokonywanie płatności za produkty lub usługi sklepu:
- za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (Przelewy24)
- przelewem na konto bankowe sklepu
- Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach sklepu.
§ 12 Reklamacja
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć klientowi produkt zgodny z umową i wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Produkt jest zgodny z umową jeżeli odpowiada opisowi podanemu na sklepie.
- W przypadku niezgodności produktu z umową, jeżeli klient stwierdzi wadę produktu w okresie dwóch lat od dnia jego otrzymania, powinien poinformować o tym Sprzedawcę zgłaszając reklamację.
- Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionego produktu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@plan-diety.pl
- Reklamacja powinna zawierać informacje umożliwiające jej rozpatrzenie w tym w szczególności:
- dane umożliwiające identyfikację Klienta tj. co najmniej imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr zamówienia,
- nazwę zakupionego produktu,
- dowód potwierdzający zakup w sklepie,
- opis wady na czym polega niezgodność produktu z umową.
- W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera danych, o których mowa w ust. 6 Sprzedawca za pośrednictwem wiadomości e-mail wezwie klienta do uzupełnienia reklamacji w terminie 7 dni podając przy tym dane, które należy uzupełnić. Jeżeli dane nie zostaną uzupełnione w zakreślonym terminie Sprzedawca odmówi uwzględnienia reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
- W przypadku, gdyby celem rozpatrzenia reklamacji niezbędnym będzie pozyskać przez sprzedawcę dodatkowych informacji, niewymienionych w ust. 6, wezwie on klienta do ich podania w terminie 7 dni. Jeżeli informacje nie zostaną uzupełnione w zakreślonym terminie, sprzedawca odmówi uwzględnienia reklamacji.
- Uwzględniając reklamację sprzedawca na swój koszt dostarczy klientowi produkt wolny od wad. Dostawa produktu nastąpi na adres poczty elektronicznej klienta, z którego została zgłoszona reklamacja.
- Jeżeli uwzględniając reklamacje wymiana produktu na wolny od wad jest niemożliwa lub wiąże się z nadmiernymi kosztami po stronie sprzedawcy, klient może odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady.
- W przypadku odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny, sprzedawca zwróci klientowi środki finansowe, w terminie 14 dni od dnia uwzględnienia reklamacji, na nr rachunku bankowego, z którego była dokonana płatność za produkt lub na podany przez klienta.
- Za wadę produktu nie uznaje się w szczególności:
- brak prawidłowego działania pliku, w przypadku gdy wynika to z nieprawidłowego oprogramowania lub nieprawidłowego sprzętu;
- brak możliwość wydrukowania pliku jeżeli jest to wynikiem braku odpowiedniego oprogoramowania lub nieprawidłowego sprzętu;
- brak uzyskania oczekiwanych efektów;
- przedstawienie graficzne planu dietetycznego.
- brak możliwości stosowania diety z wszelkich przyczyn niezależnych od Sprzedawcy np. uczulenie etc.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niezgodności produktu z umową jeżeli najpóźniej w chwili zawarcia umowy poinformował klienta, że poszczególne cechy produktu odbiegają o wymogów zgodności z umową, a klient wyraźnie to zaakceptował.
- Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
§ 11 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcie umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21).
- Prawo odstąpienia od umowy realizuje się poprzez przesłanie do sprzedawcy na adres biuro@plan-diety.pl jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które winno być przesłane przed upływem terminu określonego w ust. 1.
- Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, potwierdzi fakt jego otrzymania przesyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej klienta.
- Po otrzymaniu od klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zwróci klientowi środki pieniężne w terminie 14 dni na nr rachunku bankowego, z którego była dokonana płatność lub nr rachunku wskazany przez klienta,
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacji gdy:
- dotyczy umów o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;
- W przypadku zamówienia produktu stanowiącego treść cyfrową klient – konsument, traci prawo odstąpienia jeżeli:
- przed upływem terminu 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, na jego adres e-mail zostanie przesłany produkt, lub,
- przed upływem terminu 14 dni od dnia zawarcia umowy, zaloguje się do programu obsługującego spotkania on-line celem przeprowadzenia konsultacji on-line, lub,
- przed upływem terminu 14 dni od dnia zawarcia umowy, pobierze produkt ze sklepu.
- Klient składając zamówienie wyraża zgodę na dostawę produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy tj. przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy i zarazem oświadcza, że akceptuje, iż dostawa produktu po wyrażeniu zgody, a przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy. W przypadku odmowy wyrażenia zgody na dostawę produktu klient zobowiązany jest do wskazania tej informacji przy zamówieniu.
§ 13 Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza klienta, że produkty dostępne w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza klienta, że dalsze rozpowszechnianie produktów przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 14 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) .
§ 15 Dane osobowe w sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Nice Code spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Irzykowskiego 3/40, 42-200 Częstochowa, KRS: 0000946187, NIP: 9492252685, REGON: 520962788, adres e-mail: biuro@plan-diety.pl.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz w przypadku utworzenia konta w celu jego prowadzeni, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych klientów sklepu mogą być podmioty trzecie jeżeli jest to niezbędne do realizacji umowy W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient w każdym czasie ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy lub utworzenia konta skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy lub utworzenia konta.
§ 16 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania w każdym czasie zmian Regulaminu. Wszelkie zmiany regulaminu będą ogłaszane na sklepi i wchodzą w życie wraz z momentem ogłoszenia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeksu cywilny; ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2023 r.